مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:502023-10-31پزشكي

چاپ 2 عنوان کتاب توسط مدیر واحد فناور مستقر در مرکز رشد جهاددانشگاهی ایلام


دو کتاب مدیر واحد فناور مستقر در جهاددانشگاهی با عناوین «نانو ذرات نقره در نگاهی نو» و «درمان سلول های سرطان به روش نوین» به کتابفروشی ها آمد.

- ایسنا/ایلام دو کتاب مدیر واحد فناور مستقر در جهاددانشگاهی با عناوین نانو ذرات نقره در نگاهی نو و درمان سلول های سرطان به روش نوین به کتابفروشی ها آمد.

رویا مامنه کارشناس ارشد شیمی آلی و مولف این دو کتاب در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از اتمام دوره کارشناسی ارشد به مرکز رشد جهاد دانشگاهی ایلام مراجعه و با توجه به ایده ای که در زمینه نانو دارو داشتم از طرف این مرکز به آزمایشگاه فارماکولوژی دانشگاه علوم پزشکی ایلام معرفی شدم.

وی گفت: کار پژوهشی خود را با مشاوره دکتر ناصر عباسی شروع کردم و خوشبختانه بعد از دو سال مقاله ISI در زمینه تولید نانو داروی ضد سرطان چاپ شد و با حمایت مرکز رشد جهاد دانشگاهی ایلام در سال 1402 دو کتاب با عناوین نانوذرات نقره در نگاهی نو و کتاب درمان سلول های سرطان به روش نوین را به چاپ رساندم.

مدیر واحد فناور نانو دارو مستقر در مرکز رشد جهاد دانشگاهی ایلام از همکاری این مرکز و دانشگاه علوم پزشکی استان در این زمینه تقدیر کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ 2 عنوان کتاب توسط مدیر واحد فناور مستقر در مرکز رشد جهاددانشگاهی ایلام

چاپ 2 عنوان کتاب توسط مدیر واحد فناور مستقر در مرکز رشد جهاددانشگاهی ایلام